Formatieverandering

09-01-2018
Juf Hanneke is met pensioen. Dit heeft gevolgen voor de formatie.

Vanaf maandag 8 januari jl. staat juf Monique op maandag en dinsdag in groep 1/2a. Ze zal samen met juf Marja verantwoordelijk zijn voor de groep.

Op donderdag staat juf Monique in groep 1/2b. Op woensdag zal juf Monique te vinden zijn in de gehele school. Verder zal juf Monique een aantal woensdagen in groep 1 staan. De andere woensdagen zullen ingevuld worden in overleg met het management. Op vrijdag is juf Monique om en om ambulant. Juf Monique is IPC-coördinator en zal hier om en om op vrijdag tijd voor hebben . De andere vrijdag is ze vrij en niet op school aanwezig.

Juf Melissa staat vanaf deze week volledig voor groep 3.

Juf Monique en juf Melissa zullen geen tijd meer hebben voor IB-taken. Voor deze functie zetten we een vacature uit. We hopen u zo snel mogelijk hierover te berichten.

Voor vragen bent u van harte welkom.

Met vriendelijke groet,
Rita van der Werf